خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window

این بازیگران زن ایرانی چرا پیر نمیشوند؟ - صندلی داغ پارسی بلاگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رحمت خدا، حاملان قرآن را فرا گرفته استو آنان به نور خداوند ـ عزّوجلّ ـ پوشیده شده اند. ای حاملان قرآن ! با بزرگداشتِ کتابش با خدا دوستی کنید، تا شما را بیشتردوست بدارد و شما را محبوب خلقش گرداند. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 98 تیر 9 , ساعت 11:12 عصر

مثل اینکه خیلی از 40 ساله ها حاضر نیستند گوشه چشمی به شناسنامه شان داشته باشند. بسیاری از چهره هایی که نام شان را در همین صفحه می خوانید بین 40 تا 50 سال سن دارند.بازیگران زن ایرانی

بازیگران زن ایرانی

 بازیگران همواره از افراد مورد توجه مردم در همه کشورها بوده اند. سبک زندگی، روابط شخصی، همسر، فرزند و مواردی از این دست همیشه باعث کنجکاوی بوده است. سن و سال این افراد نیز از ابعاد جالب زندگی شخصی بازیگران محسوب می شود. در این خصوص بعضی از بازیگران هستند که چهره آنها خیلی کمتر از سن واقعی شان نشان می دهد. در این مطلب با تعدادی از بازیگران زن ایرانی آشنا خواهید شد که دانستن سن واقعی شان برای شما حیرت آور است.

باور می کنید نیکی کریمی 4 سال دیگر 50 ساله می شود؟
نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350  در تهران است. این بازیگر با ایفای نقش در فیلم عروس بهروز افخمی به شهرت رسید. حتما اگر کسی سن واقعی نیکی کریمی را نداند و چهره این بازیگر را ببیند باور نخواهد کرد که 4 سال دیگر کریمی وارد ششمین دهه زندگی خود خواهد شد.

بازیگران زن ایرانی

نیکی کریمی

45 سالگی لیلای سینمای ایران
لیلای آرام و بدون حاشیه سینمای ایران 9 مهر 1351 در خانواده هنرمند حاتمی متولد شد. دختر علی حاتمی خیلی زود توانست با اتکا بر استعدادش، خود را از زیر سایه نام پدر خارج کند و به شهرت برسد. لیلا حاتمی 9 مهر امسال 45 سالگی اش را جشن گرفت.

بازیگران زن ایرانی

لیلا حاتمی<\/h3>

مهناز افشار چند سالشه؟
مهناز افشار در سال های اخیر بیشتر از آن که با حرفه خود مطرح شود، حاشیه های ازدواج با یاسین رامین سایه بر زندگی کاری اش انداخته است. افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران است، وی خرداد ماه امسال 40 ساله شد.

بازیگران زن ایرانی

مهناز افشار



لیست کل یادداشت های این وبلاگ